24/1/08

Nèixer és el que té


He intentat en altres ocasions tindre i mantindre un bloc. Però la falta de temps, la manca de constància i sobretot la meua deixadesa ha fet que desapareguen. Ara, però, m'he fet el ferm propòsit de fer nèixer i criar-lo fin que siga ben major este Franctirador.

El Franctirador és originàriament el títol de la columna d'opinió que setmanalment publique des de fa uns anys a Diari de Girona (www.diaridegirona.cat) però reflecteix també una mena d'actitud davant la vida. Sóc dels que mira be i detingudament el detall dels meu objectius; dels que apunta minuciosament a allò que vol; i sobretot dels que dispara allà on creu que ho ha de fer, bé siga per tirar a matar (metafòricament parlant, clar està) o aconseguir "caçar" una presa. És per això que he decidit obrir este bloc i mantenir el nom que un dia em va donar la meua primera veu pública i que, encara ara segueix donant-me-la cada setmana.

A El Franctirador podreu trobar des dels mateixos articles que vaig publicant al diari, fins reflexions personal, opinions col·lectives o experiències dignes d'explicar. L'impuls que em porta a escriure sempre és una incògnita, però si és capaç de materialitzar-se, és per alguna raó. I ahí entren en joc els visitants d'este bloc. Segurament tots sereu amics, coneguts i saludats. Per tant poca cosa nova podreu descobrir de mi. Però veure'm per escrit d'una manera més personal a l'habitual sempre és curiós. O això espere.

En tot cas, vinc a volcar en un bloc les reflexions, les frustracions, els desitjos i, perquè no... les passions. Espere que vos agrade.