22/2/08

Relax???


Últimament, amb això de la campanya electoral i de què tinc més feina de la què deuria, tint això del bloc una miqueta més abandonat del què deuria. I és que estic una miqueta estressat. Igual que jo, estan alguns amics i amigues meus, així que he decidit deixar de costat les "coses serioses" i aportar un vídeo "relaxant". Jutgeu per vosaltres mateixos mirant-lo ací. No apte per a gais i xiques cardíacs. He optat per no posar directament el vídeo perquè així no em direu de tot, haureu de clicar vosaltres també per veure'l i per tant tindreu intencionalitat de veure'l igual que jo. Disfruteu-ho tant com les meues companyes de feina i jo quan ens ho han fet arribar.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Estan tremendos sisisi

Anònim ha dit...

Encara no entenc perquè no penges els videos directament. No saps?