24/1/08

Aules per fans de Melendi


Com cada setmana, «diaridegirona.cat» publica la columna setmanal del Franctirador. En esta ocasió he decidit carregar contra l'experiment que el departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya intenta implantar: les aules d'immigrants, on hi haurà només nouvinguts. Vaja, a mi em recorda bastant a la filosofia nazi. Una cosa és donar-los aules d'acollida amb activitats extraescolars que els ajuden a conèixer el català i les normes bàsiques de la societat en la què ara viuen, i una altra segregar-los, marginar-los i apartar-los com apestats.

En este article queda ben clara la meua oposició a un projecte que ja està posant en marxa un Govern que es diu d'esquerres. Si això ho haguera proposat CiU o PP quan tenien el poder, ICV s'hauria tancat a les escoles en senyal de protesta i solidaritat amb els immigrants, i ERC hauria portat fins a Estrasburg si fes falta la mesura per ant-democràtica, anti-constitucional i anti-totengeneral. Però clar, quan són les esquerres les que plantegen les polítiques retrògrades, sembla que no ho són tant...

En fi, espere que vos agrade.

El Franctirador-diaridegirona.cat

2 comentaris:

Òscar ha dit...

Primer!

Que bonico el meu xiquet! ;)

Doncs apa!Endavant amb el bloc. Jo per falta de temps l'he anat arraconant. Una abraçada i endavant!

Anònim ha dit...

Totalment d'acort amb aquest tema de les escoles especials per a immigrants. De fet ja ho hem parlat diversos cops: benvingudes propostes a la integració. En comptes de viatges a Canadà per copiar formats que aquí no està tan clar que funcionin, els polítics haurien de voltar més pels carrers de les seves ciutats i veure com la gent s'integra realment. Passeu un dia per la Farga i m'expliqueu.

Per cert, molt bona la iniciativa... Em fas recordar que porto més d'un més sense escriure al meu blog i que ja seria hora de tornar a recuperar-lo.

Laura