28/1/08

«Maedeusinyor»


«Maedeusinyor», popular expressió del meu poble per dir «Mare de Déu, senyor». Vaja, la perfecta per expressar el què he pensat quan este matí un amic m'ha passat estes fotos. Es veu que una popular (per als que la coneixien, que jo no sabia ni de la seua existència) marca de roba interior ha fet una campanya que ha sentat mal a alguns. Jo, si he de ser sincer, crec que el que més malament pot sentar d'esta campanya és saber que no pots tocar això que estàs mirant, o veure com algun dels cosos començen a estar massa unfladets ja. La resta... és digne d'elogis i no de censsura.

Al portal Chueca.com li han dedicat un reportatge explicant la qüestió i ensenyant algunes fotos d'esta i altres campanyes de la marca de calçotets.

Mieu-la ací

3 comentaris:

Anònim ha dit...

No puc mirar! :O

Anònim ha dit...

Estic d'acord en l'essència del missatge que vols transmetre.Per altra banda discrepo sobre que alguns estan massa musculats! Estan bé! Tampoc tenen tant tamany :D

NS/NC ha dit...

Ou mai got !!!!

Però si estàn bonissims, jo vull una campanya així aquí a Catalunya!!!!