30/1/08

Tata Golosa: mateu-la, per favor!!!


Es veu que no en teniem prou amb els punyeters «micrófonos». Després de l'horrorosa cançó aquella de la més insuportable encara Tata Golosa, ara l'artista (si se li pot dir així) ha decidit agafar la mateixa fòrmula, canviar «los micrófonos» per «la pastilla» i treure un altre «hit». A més, vist com està rodant ja per Internet, correm el perill de tindre-la tres o quatre mesos en tots els racons on es puga escoltar música.

El perill de l'islamisme radical, l'onada ultraconservadora de la dreta política i els imprevisibles efectes del canvi climàtic no són res al costat de l'amenaça de Tata Golosa. O la callem entre tots i li deixem clar que les seues cançons són un càncer a estirpar, o la mate jo amb les meues pròpies mans.

Exagerat? Mieru el vídeo i la seua cançoneta partillil i després jutgeu.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Quin ridícul, no saps penjar videos...

RG ha dit...

Ningú ha dit que jo no sàpiga penjar videos. Una altra cosa és que jo vullga que un vídeo estiga en el meu bloc, peremiquel.

Anònim ha dit...

peremiquel, president Club de fans Tata Golosa xD

;)

Anònim ha dit...

Resulta una autèntica asquerositat que em produeix les més profundes arcades. La cançó de los microfonos podria resultar curiosa en certa manera. Però aquest "trunyu" és un calc de la primer canviant los micros per les pastis.

Rafa, jo optaria per seccionar-li la llengua amb unes aliquetes rovellades. Les conseqüències? A part de no poder cantar mai més, crec que s'hauria de canviar aquest nom de meuca barata que s'ha posat; "tata la golosa".